2017. nov 25.

Egy kiegészítő, ami feldobja a szetted

írta: Dubicz úr
Egy kiegészítő, ami feldobja a szetted

Nem is olyan régen az instagramon nézelődtem és ahogy görgettem az elsuhanó szebbnél szebb nők, jó autók, motorok és ruhák után bekerült a látóterembe egy karkötő amibe bele van applikálva egy bicikli lánc.

22552382_2022820617948122_2267160029508976091_n.jpg

Nagyon megtetszett, rá is mentem a gyártó oldalára és ekkor szembesültem azzal hogy ez egy magyar cég. Felvettem vele a kapcsolatot és egy személyes találkozó alkalmával át is vettem a kiválasztott darabot. Természetemből adódóan nem hagyhattam szó nélkül és kérdezősködni kezdtem hol készülnek és hogyan, imádom amikor valaki kitalál valamit, van egy célja és építgeti a kis álmát. Kialakult egy kölcsönös szimpátia és beültünk egy kávéra. 

22221907_2015835831979934_5811011797559601228_n.jpg

Ahol Bodnár Péter a Peeetparacord megálmodójával beszélgettem a hogyan okról.

Peti elmesélte,hogy akart magának készíteni egy önvédelmi eszközt úgynevezett monkeyfist, ami egy acélgólyó körbefonva ejtőernyős zsinórral. Meg is csinálta szépen,de megmaradt egy csomó felesleges anyag, kitalálta hogy készít belőle magának egy karkötőt.

Elkezdte hordani és azt vette észre hogy a környezetében nagyon sokaknak tetszett és megkérték hogy készítsen nekik is. Látott benne pontenciált és belevágott egy márka építésbe. Jött a facebook, insta és márkalogó levédetése.

unnamed_5.jpg

A kereslettel arányosan nőtt a kínálat is, és nem csak a paracord anyag került felhasználásra hanem különböző fémek, bőrök és kövek. 

Peti azt is elmondta, hogy fő állás mellett csinálja, olykor menyasszonya segít neki az adminsiztrációban. A termékek nagy részét ő maga készíti és nagyon imádja. Tervben vannak órák, fülbevalók és a ruha is.Sokan vannak a piacon hasonló termékekkel ezért kőkemény a verseny helyzet, nekem mindig tetszik ha az adott termék mögött van valami plusz, ezt nála megtaláltam.

unnamed_10.jpg

Köszönöm PeeetParacord

http://peeetparacord.hu/

Szólj hozzá